Nyelvtan gyakorló feladatok 3. osztály

Nyelvtan gyakorló 3. Színes nyelvtan gyakorló munkafüzet harmadik osztályosoknak MS-1638
MS-1638
3. évfolyam, 10. kiadás (2020. 08. 25.)
Mozaik Kiadó
méret: 192x258 mm
terjedelem: 80 oldal
egyéb tanterv: NAT 2012-höz is ajánlott
1 680 Ft
Kosárba

Nyelvtan gyakorló 3.

  • A nyelvtani ismeretek minél mélyebb bevésődésére nyújt gyakorlóanyagot.
  • Nyelvi játékokkal, érdekes feladatokkal próbálja megszerettetni a kisdiákokkal a nyelvtant.
  • Szélesíti a kisdiákok látókörét.
  • Fejleszti a gondolkodási képességeket.
  • Pontos munkavégzésre nevel.
  • Kapcsolatot teremt a magyar nyelvtan és a hétköznapi élet között.
  • Kapcsolódó kiadványok
    Fogalmazás 3. (NAT2020) - Fogalmazás munkatankönyv harmadikosoknak, NAT2020 kerettantervéhez is ajánlott MS-1637
    Olvasókönyv 3. (NAT2020-as melléklettel) - Az Integrált tankönyvcsalád harmadik osztályos olvasókönyve, a NAT2020-as mellékletet tartalmazza MS-1631
    Olvasás munkafüzet 3. (NAT2020) - Harmadik osztályos olvasás gyakorló munkafüzet az MS-1631 olvasókönyv olvasmányainak feldolgozásához MS-1634
    Mintaoldalak
    Tartalomjegyzék
    Szavak, mondatok4
    A kijelentő mondat8
    A kérdő mondat12
    A felszólító mondat16
    A felkiáltó mondat20
    Az óhajtó mondat22
    A főnév24
    A köznév és a tulajdonnév28
    A tulajdonnevek fajtái34
    Toldalékos főnevek36
    Rokon értelmű és ellentétes jelentésű főnevek40
    A névelők44
    A névutók46
    A melléknév50
    Az ige56
    Rokon értelmű és ellentétes jelentésű igék62
    Az ige ragozása66
    Az igeidők68
    Az igekötős igék74
    A kiadvány bevezetője
    Ebben a tanévben is csupa különlegesség vár ránk a nyelvtanórákon. Sok érdekes feladatot oldunk meg a szavakkal és a mondatokkal kapcsolatosan. Megtanuljuk azt is, hogy hogyan csoportosíthatók a szavak. Sok gondolkodtató feladat és játék is vár ránk. Mindazt, amit órán megtanulunk, a munkafüzet feladataival gyakorolhatjuk. A feladatok megoldásával egyre biztosabbak leszünk a szavak és a mondatok pontos felismerésében, különböző szempontok szerinti csoportosításában, helyesírásában. Dolgozhatunk egyedül, együtt a padtársunkkal vagy csoportosan. Sok olyan játék is szerepel a munkafüzetben, amelyet az egész osztály együtt játszhat. Ezekkel nagyon élvezetessé válik a tanulás. Szeretném, ha a nyelvtan tanulása mindannyiunk számára sok örömet jelentene.