Fejlesztő játékok

Játékmozaik - Készségfejlesztő órai játékok Száz, tanórán is játszható figyelmet, kommunikációt és együttműködést fejlesztő játék MS-9342
MS-9342

Tanári kézikönyv

3. kiadás (2016. 09. 12.)
 
 
kód: MS-9342
ára: 2 380 Ft
akciós ár: 1 904 Ft (20% kedvezménnyel)
méret: B5, 72 oldal
Kosárba
 
Kapcsolódó kiadványok
interaktív táblára
CLASSROOM Digitális változat elérhető
Díjak
Az Ötlettár sorozatban megjelent új kiadványunk száz, tanórán is játszható játékot kínál, melyek között változatos, figyelmet, kommunikációt és együttműködést fejlesztő játékok találhatók. A matematikai készségeket is szórakoztatva erősíti kártyás vagy más kombinációs feladatokkal.
Mintaoldalak
Tartalomjegyzék
Előszó - ó!3
5 éves kortól4
Gyere velem!4
Botos névfelidézős4
Tapskör5
Yorknak volt egy hercege5
Csoportosulj!6
Jobb tenyér, fehér6
Három testőr7
Ez nem egy..., hanem egy...7
6 éves kortól8
Tenyértorony8
Kapd ki a tollat!8
Cegléd, Monor, Albertirsa9
Szigetek9
Ritmusvonat10
2110
Nagymama sütije11
Alakítsatok magatokból...11
6-ost dobós12
Helycsere12
Elefánt, zsiráf, aranyhal13
Ragacsfogó13
Hajóskapitány14
Hópihecsata15
Döglött hangya16
Pacsipár16
Kalapács-dal17
Számoljunk 20-ig!17
Betűből szó18
Yi-haa!19
Tépelődés19
8 éves kortól20
Kő-papír-olló variációk20
Joker21
Pókháló21
Pólóátvétel22
Vödörcipelés22
Közös diagramunk23
4 feláll és leül23
Közös értékek24
Köszönjünk így is, úgy is!24
Forgó25
Kötéljáték25
Fogd meg, add át!26
Szelektív labdagyűjtés26
Feldarabolt négyzet27
Lelkes Lajos27
Színcsere28
Húzd fel!29
Mondj magadról valamit!29
3 labda30
Csomó madzag30
Mese k betű nélkül31
1, 2, 3, go!32
Emberi csomó33
Körbe kötél33
Csoportmemory34
Pohárpiramis34
Duna-Tisza35
Cukordobálás36
Csoportrajz36
Bizalmi fogó37
Papírrepülő csata37
Üzenetátadó38
Alliterációs játék39
Ábécé 3-ra39
Vak építész40
3 lábas sportok40
Kártyalerakás41
Bowling42
Add tovább a gyurmát!43
10 éves kortól44
Cipőkötés44
Puff44
Pénzes páralkotás45
Szorzókör45
Hogy a bab?46
Mondatalkotás47
Csitt-Csatt!47
Varázszsák48
Bingó!49
Fotóválasztás49
Idegenek50
Lenni vagy nem lenni50
Páros hibakeresés51
Blöff51
Középkori evolúció52
3 kártyás sor53
Telefonálós54
Emberi fényképezőgép55
Madzagcsavarás55
Gondoltam egy szóra...56
Varázsszőnyeg56
Legyen húsz!57
12 éves kortól58
Toronyépítés vakon58
Tiktak59
Félelmek a kalapban59
3 majom60
Zenedoboz61
5×5 betű62
Közgazdászok rémálma63
Futárépítő64
Csoportátlagok64
Igazi kihívás65
Tárgymutató66
A kiadvány bevezetője
Előszó - ó! -?Na, jó, megírom az előszót, ha Te megírod az utolsó kilenc játékot, amit most választottunk ki, hogy ennyi, kész, több nem fér bele? -?Persze, pont az előszót akarod írni, azt, amit úgyse olvas el senki! -?Oké, akkor írd Te az előszót! -?De mit írjak bele? -?Nem mindegy, ha úgyse olvassák? -?De ha nem olvassák, honnan fogják megtudni, hogy mi van a könyvben? -?De arra jó, hogy felkeltse az érdeklődést! S aki belenéz a könyvbe, az már csak beleolvas egy kicsit az előszóba is, mert mondjuk, azt szeretné tudni: milyen könyvet is tart a kezében. S ha beleolvas ebbe a részbe, csak akkor fogja megtudni, hogy ez bizony az a játékoskönyv, amelyet olyan régen ígérünk, s olyan sokan keresnek. -?Kik keresik? -?Például azok, akik valamikor már részt vettek valamelyik képzésünkön, mert ebben azok a játékok vannak, amelyeket ott szoktunk játszani. -?Ennyi? -?Dehogy! Mindenki más is sikerre számíthat, ha elkezdi alkalmazni ezeket a játékokat, akár a tanítási órán, akár egy táborban, vagy bárhol? Nem utolsósorban észrevétlenül fejleszt különféle készségeket és képességeket is. Hát, így kezdődött?. Ezután még hosszasan beszélgettünk arról, miért is nem olvasnak el az emberek soha sehol semmit, aminek előszó a címe; s aztán arról, hogy sokan talán nem is tudják, hogy egy jó játék, egy jó helyen mennyit ér; azután arról is beszélgettünk, hány játék maradt ki; na meg arról, hogy mikor kezdjük el a következő könyvet; és persze arról, hogy akkor mi legyen az előszóval? Szóval, hagyjuk is ki - gondoltuk. Ezt a szerkesztőnk elvetette. Így lett ez. Fogadjátok szeretettel!

© MOZAIK KIADÓ - SZEGED, 2019 | Mobil