A személy- és teherszállításra is használt lapátkerekes gőzhajók fontos szerepet játszottak az USA történetében.
A Wright fivérek megalkották az első irányítható, motorral hajtott, levegőnél nehezebb repülő eszközt.
George Stephenson angol mérnök gőzmozdonya egy 1829-ös verseny megnyerésével indult világhódító útjára.
Az amerikai autógyár népszerű modellje volt a világon az első futószalagon gyártott autó.
A szél mozgási energiáját mechanikai munkává alakító szélmalom számos munka elvégzésére alkalmas.
A II. világháború után elterjedő konténerhajók kereskedelmi útvonalai napjainkban behálózzák az egész Földet.
Az első, hangsebesség felett is repülő utasszállító gép menetrend szerinti járatai 1976-ban indultak útjukra.
Az RMS Titanic a 20. század elején a világ legnagyobb utasszállító hajója volt.
A víz mozgási energiáját hasznosító mechanikus szerkezeteket már a középkorban is több célra használták.
Bell 1876-ban építette meg korszakalkotó, az emberi beszédet elektromos jelek formájában továbbító telefonját.
Az amerikai feltaláló 1837-ben mutatta be a hírközlést forradalmasító találmányát a New York-i egyetemen.
Napjaink legmodernebb közlekedési eszközeinek egyike a 400 km/h feletti sebességre is képes mágnesvonat.
A benzin- és elektromos meghajtás kombinálásával a károsanyag-kibocsátás csökkenthető.
A kanadai cég helikoptere rendkívül népszerű az egész világon, elsősorban széleskörű felhasználási lehetőségei miatt.
A személygépkocsi felépítését, külső és belső szerkezetét mutatja be az animáció.
A British Railways kötelékébe tartozó, külön osztályt képező gőzmozdonyok az 1950-es években készültek.
A kétszintes, széles törzsű, óriási utasszállító repülőgép ötszáznál több férőhellyel rendelkezik.
Az animáció segítségével megismerhetjük az elektronmikroszkóp szerkezetét és működését.
Az atommagfúzió környezetbarát, gyakorlatilag korlátlan energiaforrásként fog szolgálni.
A gázturbinás sugárhajtóművet repülőgépek meghajtására használják.